De juiste ruimte voor uw inboedel!
06 - 15 94 09 60 of 06 - 53 74 20 64

Werkwijze

Zo werkt Huureenopslagbox.nl

Huren

Besluit u bij Huureenopslagbox.nl een box te huren, dan:

  • Levert u – nadat u van ons een mail hebt ontvangen – uw gegevens aan.
  • Zetten wij die in ons (standaard) huurcontract en krijgt u die per mail toegestuurd. U hebt dan de tijd om de overeenkomst te lezen en ons er mogelijke vragen over te stellen.
  • Komt u tekenen. De huurovereenkomst ligt uitgeprint voor u klaar*.

De ‘factuur’ voor de borgstelling wordt tegelijkertijd met de huurovereenkomst per mail toegestuurd. De borg moet voor start van de huurperiode bij ons op rekening staan – dus voordat u de sleutels ontvangt.

Facturen ontvangt u maandelijks per mail. Alle betalingen dienen per bank te worden voldaan.

*Voordat u uw huurovereenkomst komt tekenen, maakt u borg naar ons over. De borg is gelijk aan de huurprijs van een maand.

Opzeggen

Wanneer u de huur op wilt zeggen, doet u dat per mail: info@huureenopslagbox.nl. U hebt 1 maand opzegtermijn (bijv: als u tussen 1 en 31 maart opzegt, dan loopt het huurcontract t/m het einde van de maand april).